سخت افزارهای امروزی و حتی کنسولهای بازی، عمدتاً برای رندر حداکثر 240 فریم در ثانیه طراحی شدهاند. اگر چه چشم انسان نیز دارای محدودیت در شناسایی تعداد فریمهای به نمایش درآمده بوده و میتوان گفت که حداکثر 120 فریم در ثانیه برای ما کاملاً مناسب و کافی است، اما سازندگان بازی و سخت افزار، این مسئله را به یک ابزار تبلیغاتی مبدل کرده و اینک برای اولین بار با یک بازی جدید و مدرن (DOOM Eternal) با امکان رسیدن به نرخ 1000 فریم در ثانیه روبرو هستیم!
App Builder 2019.39 ساخت سریع و آسان اپلیکیشن موبایل
دانلود کتاب آموزش برنامه نویسی ++C با کیوتی
میانرده ویوو Z5x با 8 گیگابایت رم و باتری 5000 میلی آمپرساعتی معرفی شد
آنر 20 و 20 پرو رسماً معرفی شدند؛ دوربینهایی از جنس آینده و هر آنچه یک گوشی را جذاب میکند
ردمی نوت 7S رسماً معرفی شد؛ دوربین 48 مگاپیکسل و تنها 150 دلار